HTML

Egy nem mindennapi világ

Egy olyan világ leírása, ami körbevesz. Megpróbálom megérteni és kritizálni, leírni olyannak, amilyen, néha fájdalmas, néha szép. Mindenki döntse el maga mit lát. Én is így próbálok tenni...

Friss topikok

  • Supern: @Flipsyde: Köszi! Valószínűleg amúgy ő is ezt mondaná, nem tartja magát túl nagyra. De szerintem ... (2009.10.26. 21:35) A visszatérés

Linkblog

A karácsony

2009.12.26. 22:47 Flipsyde

 Jó sok idő telt el azóta, hogy írtam ide, így úgy érzem - továbbá egyéb külső tényező is alátámasztja - hogy megtegyem. Hát igen, eltelt egy újabb év, december van, abból a vége fele járunk. Apropó tél, nahát ez az amit én nem tudok annak hívni. Talán tényleg elindultak olyan folyamatok, amiket nem is lehet visszafordítani. December 25.-én vihar, esővel meg villámlással? HUH, na ez nem volt még, és belese merek gondolni, hogy mi lesz jövőre. Minden esetre a szélsőségek jellemzik az időjárást és van egy olyan sejtésem, hogy ezt fogjuk érezni jövőre is. Megmondom őszintén, hogy nem bánom, ha nincs annyira hideg, de nyáron nem hiányzik az ököl nagyságú jégverés okozta autókár, szóval maradhatna minden a régiben.
Azért volt hó is, nem sokáig, de volt. Megnyugtat a tudat, hogy a havat képtelenek erről a fertájról eltakarítani, így a kifizetett adó tuti megint annyira jó helyre kerülhet, mint valami politikus zsebe. Amugy csúszkálni imádok, mégha legtöbbször eséssel is végződik, jó gyereknek lenni.

Szóval karácsony, a szeretet a béke meg a többi ilyen értelmetlen és hasztalan dolog ünnepe, egy ok arra, hogy akik amúgy le se szartak egész évben, azok is megkereshessenek. Najó azért nem ennyire negatív a kép. A szerelmem mindíg jó megajándékozni, akár ok nélkül is. Ettől függetlenül jó volt meglepni, nem csak őt, hanem az egész családot. Az ajándék mindig is nagy eszköz volt a kezemben:) Jó látni, ha örülnek neki, szeretek adni. Példaként az én egyetlenem lávalámpát kapott, szerintem tutira nem ilyesmire számított, de a lényeg, hogy siker a dolog. Amúgy akkor határoztam el, hogy ilyet kap, miután végig néztem, hogyan készül egy ilyen lámpa. És mit kaptam én? Eléggé egyre járt az agyunk, mert én is lámpát kaptam tőle:D Nagyon jól esett és a cél is, amiért kaptam, mert ugyanis tudniillik, hogy a szobám egyik felébe van a villanykapcsoló, a másik felében az ágy, és bizony a lámpaoltás művelete eléggé bonyodalmassá teszi az eljutást az ágyig. No de sebaj, ezt orvosolja a lámpa, amely az ágy mellé kerül elhelyezésre, és mostmár ha aludni akarok, akkor csak oda kell nyúlni:D Egyszóval hasznos és szép ajándék. Az én drága francia hölgyem is kapott 4 téli gumit, mert kellett, főként miután a nyári versenygummancsok nem fogják a színjéggé taposott utat. Gondolom örül neki, bár autóul nem beszélek.

És azok a legszebb álmok jajjjj. Megvettem az akváriumomat:D Ájm Szó Hepi. MEgfogadtam, hogyha képes vagyok megcsinálni a diplomámat, akkor veszek egyet, és ugy néz ki, hogy sikerült, mert kész van és van róla bírálta is:D Szóval megvettem. Hát kevés ennél macerásabb dolog van a világon, de megfogadtam, hogy akkor is megcsinálom és karban tartom. Jó nézni benne a halacskákat, megnyugtató, bár elég rögös út vezetett odáig, hogy egyáltalán hal lehessen benne. A lényeg, hogy van:) Karácsonyra kaptam még magamtól egy egérpadot, a boltokban 5e forint, jött is az áldás, hogy hogy lehet kiadni ennyi pénzt egy ilyen ócska vacakra ugye...Hát így, de megérte, szerintem eszméletlen jól funkcionál...

Mégis a legfőbb dolog, amiért elkészül ez a bejegyzés, hogy az én egyetlenem félt engem és nem csak privát, hanem nyilvános úton is meg akarom nyugtatni. Sohasem voltam a nőkkel magabiztos, ez kiderült már az előzőekben. Ha összeismerkedtem egy lánnyal, akkor hosszú idő kellett ahhoz, hogy erősebb kapcsolat alakuljon ki, mint például barátság vagy haverság. Egyszóval sok idő kellett minden nőhöz, ettől függetlenül jelen állapotomban sokkal több nőt tudnék megjelölni, akivel jóban vagyok, mint férfi havert. Ennek az az oka, hogy nőkkel jobban megértem magam és mert képtelen vagyok - kivéve az autózást - pasi témákban gondolkodni, így a forma1, a foci, és a többi hasztalan dolog, nem érdekel, előbb beszélgetek nőkről, háziállatokrók, a tudományról és olyan dolgokról, amik egy férfinak kissé visszataszítóak lehetnek. Ezeket a nőket szeretem, mert lehet velül beszélgetni és az időt eltölteni, azonban soha nem lennék képesz az én egyetlen szerelmem elé állítani egyiket sem. A szívem kizárólag egy nőé lehet, ő pedig nagyon jól tudja, hogy ezen nem akarok változtatni, hű szeretnék maradni hozzá, ameddig akarja. Tisztelem és becsülöm, óvom és dédelgetem, mert a barátnőm, akiből csak egy lehet. Egyetlen másik nő sem képes arra, hogy elvegyen tőle. A lelkem és a testem együtt harcol azért, hogy mások mégcsak a közelembe se kerülhessenek, egyedül csak neki enged utat a tudatom. remélem megérted ebből a pár sorból, hogy mennyire szeretlek, és hogy képtelen vagyok lemondani rólad. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://evol.blog.hu/api/trackback/id/tr721625222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása