HTML

Egy nem mindennapi világ

Egy olyan világ leírása, ami körbevesz. Megpróbálom megérteni és kritizálni, leírni olyannak, amilyen, néha fájdalmas, néha szép. Mindenki döntse el maga mit lát. Én is így próbálok tenni...

Friss topikok

  • Supern: @Flipsyde: Köszi! Valószínűleg amúgy ő is ezt mondaná, nem tartja magát túl nagyra. De szerintem ... (2009.10.26. 21:35) A visszatérés

Linkblog

Komolyabb idők szelei fújnak

2010.05.23. 22:22 Flipsyde

Hát íme, azért lassacskán visszatérek magamhoz. Sajnos az iskola és a munka elég sokat kivesz belőlem, bár helytálló volna az a kijelentés, hogy teher alatt nő a pálma. Ettöl függetlenül jól alakulnak a dolgok, szinte minden téren. Azért egy kis revízió nem árt, főleg az elmúlt időszakról, mert sokminden történt és történik bennem meg körülöttem.
Talán elsőként célszerű megemlíteni, hogy lediplomáztam...taps taps...De nem érzem azt a megváltó erőt, vagy nem tudom mit, amit ilyenkor illene, lehet amiatt, hogy tovább folytatom a sulit és még mint komoly munkaerő, nem vagyok a piac része. Ki tudja...Azért jobb, hogy van egy újabb kemény papírom, ami sem seggtörlése, sem tányéralátétnek nem jó...Igeeeeeeeeeeeeeen, és hallom a begyepesedett magyar honrajongók gondolatait, hogy miért oktattatam magam az állam pénzén ha nem érzem hasznát, na erre nemtok jó választ adni, talán hasznára vagyok az embereknek.
További érdekesség, hogy a meló, amit űzök lassan 2 éve, most kicsit komolyabbra fordult, és bár alkalmi jellege van, mégis jó pénz jön belőle. Örülök, hogy embereknek tudok segíteni és azért a tudásom is felhasználhatom, ha adódik alkalom. Lényeg a lényeg, hogy a suli megy február óta, most beköszönt a vizsgaidőszak és nem olyan rosszak a jegyek se. Ha jól megy, hamar végzek a vizsgákkal és talán akad még valami meló az első mellé. Fontos lenne a sok pénz...Bár ugye kinek nem, de most tényleg kirívó esettel állok szemben:
Az autóm, A.K.A a verda lassan bemondja az unalmast, és bár imádom, nem fogok érte sok pénz kapni, emiatt a csere is izzítóan fontos volna, némi tőke befektetéssel. Ez ugye mindent megindokol, főleg, hogy a családban én vagyok a sofőr, aki ellát minden ehhez kapcsolható feladatot.Szóval sok pénz = autó, ami iszonyat jó volna...Álmok, amik ott lebegnek az ember szeme előtt, néha élesebben, mint ahogy a valóságban, jobban tündöklenek, csillognak, ők is vágynak ránk, nemcsak mi rájuk.

Ha már az álmoknál tartunk...Van még egy két álmom, ami talán teljesül is ma éjszaka, egy legalábbis lehet. Az első egy új telefon, lehet, hogy utaltam már rá, de sose voltak fullos cuccaim, egészen mostanáig. Most, hogy van komoly kereset, megvan minden ami kell és tudok 400 Ft/L -ért 100-as benyát tankolni, meg van ruhám is, cipőm angliából, parfüm francia országból...Igen kedves magyar olvasótársak, meglehet venni külföldről, olcsóbban mint idehaza, mindent.Aki bátor tegye meg és nem jár rosszul, higyen nekem! Szóval telóóóóó, istenem de akartam egy iphone-t...De valami mégis más fele vezetett, és ma eljutottam oda, hogy megveszem..egy nokia X6....Áh eszement szép és okos, minden benne van, ami nekem kell, meg ami sose fog, de az is benne van:D...
A másik álom..Na ehhez kell bevezetés, mert sokkal komplexebb, mint ahogy elsőre hangzik. Az álom az, hogy a szerelmemet eljegyezhessem...Igen ez így elsőre egész hétköznapi, de sokminden áll mögötte.És a tervek fele van csak kész, hisz egy jó mérnök terv nélkül semmit se csinál.
Szóval az indokok: sok ideje vagyunk együtt, megszoktuk egymást, szeretjük egymást, de vannak viták, ami mögött szerintem az áll, hogy felkerült pestre, és a fősuliba járó havercsajszik ontják a szar dolgokat, amik sajnos az ő fejét is elcsavarják. Ez az első indok. A másik, hogy volt egy komoly veszekedésünk és akkor ugy éreztem, hogy el kell válljunk egymástól, ennek persze én vagyok az oka, hisz a munka elveszi a szabadidő nagyob részét, így rá sem jut annyi, és valahogy próbált haverokat keresni, a fent említett csajok mellett valami régi osztálytárs is előkerült én meg féltékeny voltam/vagyok. Szóval lezárva ezt a vitát, a béke óta azon filózok, hogyha eljegyzem, azzal több téren is elvágok olyan szállakat, amik közénk állhatnak. Elsőként a havercsajok, hisz, akkor úgyis a drágámmal laknék, nem lenne ebből balhé. Másodszor bebizonyíthatnám, hogy csak őt akarom, senki mást, harmadszor pedig, hogy ő is sokkal komolyabban állna mindenhez. Ez volna a nagy álom. És az elmúlt időben azt vettem észre, hogy tényleg nagy, sőt, óriási. Annyi dolgot kell  megvalósítsak és az eljegyzést olyan tényezők befolyásolják, amiket egyenlőre nemtudok elhárítani. Talán elsőként célszerű megemlíteni, hogy a 2 család szülei nem ismerik nagyon egymást, ennek az az oka, hogy az én szüleim mozgássérültek, nem nagyon tudnak kimozdulni, emiatt sosem volt még közös családi program, ami szerintem nagyon gáz. Ezt sürgősen orvosolni kell. Másodszor, az eljegyzés pénz megint csak, és a fent leírt indokok előbb az autóra mutatnak, csak utánna tudok keretet teremteni erre. További gond, hogy kell egy lakás is, amit csak lizingelni tudnék, ahhoz viszont ez a melóhely kevés. Én albérletbe nem megyek, az csöveseknek való, utálom a kötöttségeket. Eddig is mindent megteremtettem magamnak, ez is meglesz hamarabb, mint azt egyesek gondolnák.

Néhány szót még a suliról, meg a munkáról:
Az iskola fergetegesen unalmas volt, így ebben a félévben, azt hittem hogy csinálunk faja dolgokat. Tévedtem, mert az ugyebár emberi dolog vagy mi a szösz. 2 tárgy volt ami megfogott, az első a neurobiológia 2, ami főként a szerkezeti és funkcióbeli leírásokkal foglalkozott, a másik pedig a diagnosztikai ultrahang, ami ugye eléggé gyakorlatias is. Ezektől függetlenül a 2 kötelező egy rakás trágya volt, a többi aprólék meg csak kitöltési funkciókkal bírt a 30 kredit erejéig. Szóval nem volt valami nagy durranás, remélem a következő jobb lesz. Jaaaaaa, az le se írtam eddig, hogy a volt konzulensem, akit nagyon sokra tartok, szóval úgy áll, hogy honorálja az eddigi munkámat, egy angol tudományos úttal Cambridge-be. Ha összejön, onnan is írok úgyis:D

Munka: Na ez érzékeny pont, kicsit sokat kivesz belőlem, mert hétvégén kell csinálni, így meg ugye nemsok marad meg a hétből, főleg suli mellett, de legalább van rendes fizu, nem éhbérért vagyok safety guard. No meg van sok kedvezmény és sok idióta vevő, mert nagy az isten álaltkertje, meg kicsi a kerítés ugye...No sebaj, rájöttem, hogy van ehhez érzékem, mint a politikusoknak, lehet embert tisztességgel kurvaanyázni:D...És a jó beszélőke ugye már adott pár 10 éve...Jézusom, hisz lassan negyed évszázados leszek...Annyira repül az idő...
 

Na majd folytatom, most kicsit kimerültem már, a héten 4szer aludtam el, és a cirkadián ciklusom kivan nagyon, szóval most megyek és kialszom magam. Addig is minden jót az olvasomnak! Szeretlek drágám(L)
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://evol.blog.hu/api/trackback/id/tr522026252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása